El batle de Palma, Jaime Martínez Llabrés, ha viatjat a Londres juntament amb el primer tinent de batle i regidor de Cultura, Javier Bonet, i el coordinador de Cultura i Turisme, Fernando Gómez de la Cuesta. La comitiva ha participat en diverses trobades i activitats culturals per reforçar projectes vinculats a la ciutat.
Visita a l’estudi de l’artista Julian Opie
Durant l’estada a la capital britànica, els representants municipals han visitat l’estudi de l’artista Julian Opie. L’artista recentment ha exposat la seva obra a La Llotja, a Palma. Una de les escultures, titulada ‘Horse’, encara es pot veure a la ciutat. Altres peces de la seva col·lecció estan ara exposades a Londres, dins el programa ‘Sculpture in The City’, destinat a l’art públic.
Reunió amb l’artista Ángela de la Cruz
A la fira d’art contemporani ‘Frieze’, la delegació ha mantingut una trobada amb l’artista espanyola Ángela de la Cruz, finalista del Premi Turner i guardonada amb el Premi Nacional. L’artista presentarà una exposició individual al Casal Solleric al gener de 2025. Al mateix estand de la galeria Krinzinger, els membres de la comitiva han pogut veure les seves últimes obres.
Conversa amb el director del Museo Thyssen-Bornemisza
Els representants de Palma també han visitat la fira ‘Frieze Masters’, on han mantingut una conversa amb Guillermo Solana, director del Museo Nacional Thyssen-Bornemisza. En la reunió, han discutit sobre l’exposició de l’artista Peter Halley, que s’inaugurarà a Madrid el 18 d’octubre. Aquesta mostra viatjarà a Palma el març de 2025, on es presentarà al Casal Solleric.
Visita a l’exposició de Sir Michael Craig-Martin
Finalment, la delegació de Cort ha visitat l’exposició de l’artista Sir Michael Craig-Martin, a la Royal Academy of Arts de Londres. Aquesta visita ha clos una agenda centrada en la promoció de la cultura i l’art com a eixos de col·laboració entre Palma i altres ciutats europees.












