EMAYA

El segon àlbum de PELIGRO! veu la llum el 24 de gener

El segon àlbum de PELIGRO! veu la llum el 24 de gener
El segon àlbum de PELIGRO! veu la llum el 24 de gener

El grup mallorquí PELIGRO! llença el seu segon àlbum, Los malos mueren, el pròxim divendres 24 de gener de 2025. El disc estarà disponible en format digital i en vinil. Aquesta nova producció inclou dotze cançons que evoquen l’essència punk i transmeten un esperit de revolució.

La presentació oficial de l’àlbum tindrà lloc el 22 de febrer a Madrid, a la sala Fun House.

Un viatge musical amb influències dels noranta

Formada el 2018, PELIGRO! està integrada per Esther Oller (veu i guitarra), Miquel Marquet (bateria i cors) i Jordi Mulet (baix i cors). Amb un estil indie rock, les seves cançons reflecteixen influències del rock alternatiu dels anys noranta. Les lletres, majoritàriament en castellà, es caracteritzen per la frescor i un humor satíric que aborda temàtiques quotidianes i socials.

El grup va publicar el seu primer àlbum, Coronas y Lamentos, el 2021. Aquest disc va ser produït per Eric Fuentes i editat amb els segells Subterfuge Records i Runaway Records. Durant els últims anys, PELIGRO! ha anat consolidant-se dins l’escena musical independent.

Cançons amb missatge i col·laboracions artístiques

El 2022, la banda va participar en el disc recopilatori Fucking Covers with Love, una col·lecció de versions de Joan Jett & The Runaways. Des de llavors, PELIGRO! ha publicat diversos senzills que combinen crítica social i temes personals. Entre ells, “La Ciudad”, «Arco y Flecha» i «Naciones de Hielo», aquest últim en col·laboració amb el projecte artístic de Rubén Martín de Lucas.

El 2024, van llançar tres senzills com a avançament del seu nou àlbum: Derroche en el coche, una reflexió sobre el pas del temps; Santas Pascuas, un homenatge a la llibertat d’expressió i la identitat de gènere; i Calle Plata, una declaració d’amor al format físic en la música.

Una reivindicació sonora

Amb el nou àlbum, Los malos mueren, PELIGRO! manté el seu compromís amb la denúncia social. A través de cançons com «WTF», la banda critica la gestió política i les desigualtats econòmiques. Aquest projecte busca consolidar el seu estil contundent i ampliar el seu abast dins l’escena musical estatal.

Pròxims concerts

Després de la presentació a Madrid el 22 de febrer, PELIGRO! actuarà al Mallorca Live Festival el 13 de juny, on s’espera que interpretin els seus nous temes. Amb aquest segon àlbum, el grup reafirma el seu lloc com una de les propostes musicals més actives i compromeses de Mallorca.

Redacció UEP

UEP! Mallorca és una plataforma cultural amb una pàgina web www.uepmallorca.app dedicada a l'actualitat cultural i amb una aplicació dedicada exclusivament a esdeveniments a Mallorca relacionats amb la cultura i el lleure

CONTACTE

Notes de premsa
Convocatòries
Esdeveniments
Contacta a: hola@uepmallorca.app

Editor: Tino Martínez

AMB EL SUPORT DE:

 

Servei de Normalització Lingüística
Departament de Cultura i Patrimoni del Consell de Mallorca

institut d’estudis baleàrics
Govern de les Illes Balears
Conselleria de Turisme, Cultura i Esports

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore