El grup XANGUITO presentarà el seu nou disc a l’Auditori d’Alcúdia el pròxim dissabte 6 d’abril a les 20:00?h. ENTRADES
Amb una trajectòria consolidada que inclou tres discs d’estudi, cinc gires i més de 200 concerts, XANGUITO s’ha erigit en una de les bandes de referència a les Illes Balears.
Amb l’exitosa suma de sis premis Enderrock i dues sold out al Teatre Principal de Palma, aquesta presentació marca un moment significatiu en la seva carrera.
El quart treball discogràfic del grup promet una fusió entre noves composicions i èxits consagrats, oferint una experiència única amb coreografies i accions que involucraran el públic en un espectacle inèdit.
Amb el seu caràcter autèntic i el bon rotllo que els caracteritza, XANGUITO continua contagiant el seu optimisme a través de les seves cançons, que deixen empremta en el cor dels seus seguidors.











