La Biblioteca Pública de Can Sales, a Palma, acollirà dissabte 1 de febrer a les 11:30 h una xerrada titulada «Viatjant sola». Raquel María, professora d’institut, compartirà experiències i aprenentatges del seu viatge en solitari per Colòmbia, Perú i Bolívia. L’acte tindrà lloc a la sala d’actes i l’entrada és lliure.
Superar la por de viatjar en solitari
Emprendre un viatge en solitari genera dubtes i inseguretats. «Serà segur? Què faig si em passa alguna cosa?» són algunes de les preguntes que Raquel María es va plantejar abans d’iniciar la seva aventura l’estiu passat. Ara, en aquesta conferència, donarà resposta a aquestes inquietuds i compartirà consells per ajudar a futurs viatgers que vulguin fer el pas.
Preparació i consells pràctics
Raquel exposarà les etapes prèvies a l’inici del viatge i els elements clau per organitzar-se. «No es tracta d’agafar la motxilla i sortir sense més. Una bona planificació pot convertir una experiència incerta en un viatge molt enriquidor», explica. La seva intervenció inclourà recomanacions sobre seguretat, planificació de rutes i recursos per viatjar amb autonomia.
Activitats culturals a Can Sales
L’esdeveniment forma part del cicle d’activitats organitzat per l’Associació «Amics de Can Sales». Aquesta entitat promou la biblioteca com a espai de trobada cultural amb xerrades, tallers i activitats relacionades amb la creació literària i el coneixement.
Entre les properes activitats destaquen el taller «Trencaclosques d’Arquímedes» i una sessió dedicada a la «Civilització Maia», que explorarà els territoris on aquesta cultura va prosperar, com Mèxic, Guatemala i Hondures.
Més informació i inscripcions
Les activitats són obertes a tothom i gratuïtes. Per a més informació, es pot contactar amb l’Associació «Amics de Can Sales» a través del correu electrònic amicsdecansales@gmail.com.











